Oddgeir Osland har i Forskerforum anmeldt boken “Geografi, kunnskap, vitenskap”, redigert av Jon Paschen Knudsen og Torunn Lauvdal.
Osland skriver om boken: “Dette er ei bok til rett tid: Boka handlar om den regionale universitets- og høgskolesektoren som vart forma av distriktsopprør og -politikk i 1960- og -70-åra, og der etableringa av Universitetet i Tromsø og distriktshøgskulane var viktige tyngdepunkt. Boka kjem i kjølvatnet av eit kommune- og fylkestingsval som òg var eit aldri så lite distriktspolitisk jordskjelv, og samtidig med debatten om ein skal føre Nesna vidare som studiestad, som har vorte ei viktig symbolsak i kampen for desentralisert høgare utdanning.”
Osland framhever særlig bidragene fra Ivar Bleiklie og Per Olaf Aamodts bidrag om utdanningspolitiske reformer og organisasjonsoendringer de siste 50-60 årene.
Men, Osland skriver også at det er enkelte perspektiver som boken ikke dekker: “Dei perspektiva eg saknar, er det eg noko omtrentleg vil kalle det faglege / fagleg-pedagogiske og det samfunnsøkonomiske perspektivet, perspektiv som ofte har ein sentral plass i utgreiingar i høgare utdanning.”